خرید UPS

Wiki Article

ظاهر ایجاد حساب ورود ابزارهای شخصی ایجاد حساب

اگر می‌خواهید جانب احتیاط را در محاسبه‌ی توان لازم دستگاه رعایت کنید، می‌توانید حداکثر خروجی منبع تغذیه‌ی دستگاه و قطعات جانبی را در نظر بگیرید.

محبوبیت وضعیت رتبه میانگین جدیدترین قیمت از کم به زیاد گرانترین به ارزانترین

علاوه بر این، با استفاده از یک دستگاه اندازه‌گیری و اختصاص مبلغی بیشتر برای قابلیت‌های منبغ تغذیه به جای خرید یک باتری بزرگتر، دقت محاسبات خود را افزایش دهید.

یو پی اس آفلاین همان نوع اولیه و ساده یو پی اس است که تنها وظیفه تامین برق را دارد و از دستگاه‌های برقی شما محافظت خاصی نمی‌کند.

دستگاه‌های یو پی اس معمولا قابلیت محفاظت از لوازم الکترونیکی را در برابر نوسانات برق و افزایش ولتاژ دارند. بدین ترتیب کاملا از آسیب به وسایل الکترونیکی حساس مانند رایانه‌ها، تلویزیون‌ها و کنسول‌های بازی، که ممکن است در هنگام برخورد صاعقه یا نوسانات شبکه‌ی برق رخ دهد، اطمینان خواهید داشت.

اما در برخی موارد اهمیت استفاده از این سیستم بسیار بیشتر است. در ادامه چند مثال از کاربردهای مهم یو پی اس بیان می‌کنیم:

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این فروشنده و خرید انواع دستگاه یو پی اس، می توانید به آدرس های ذکر شده در صفحه مراجعه کنید.

یو پی اس نوعی سیستم برق اضطراری است که آن را به عنوان منبع تغذیه بدون وقفه می‌شناسند. این دستگاه میان تجهیزات شرکت بهراد مصرف کننده و شبکه برق شهری قرار گرفته و از خاموش شدن تجهیزات در زمان قطع برق یا بروز نوسانات جلوگیری می‌کند.

موقع انتخاب باطری‌ها، سعی کنید حتما آن‌ها را از یک برند انتخاب کنید.

امکان نصب نرم افزار کنترل کامپیوتر به جهت ذخیره اطلاعات و خاموش کردن دستگاه‌ها در زمان قطع برق بر روی یو پی اس وجود دارد.

مدار الکتریکی چیست ؟ — آشنایی با انواع مدار به زبان ساده

با نصب یو پی اس، می‌توانید به آسانی از مشکلات برق‌رسانی خود دست بکشید و رضایت و اعتماد کاربران خود را بهبود دهید.

نمایشگر: همه‌ی منبع‌های تغذیه نمایشگر ندارند (و این مورد شاید اهمیت چندانی برای شما نداشته باشد)، اما در مواردی شاید همین نمایشگر مفید واقع شود. منبع‌های تغذیه‌ی قدیمی و مدل‌های جدیدتر رده پایین نمایشگر ندارند.

Report this wiki page